МЕТОДИКИ CRO НА ОСНОВІ МАШИННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/IT/2024-1-5

Ключові слова:

оптимізація коефіцієнту конверсій, машинне навчання, оптимізація контенту.

Анотація

У даній статті проводиться аналіз методик оптимізації конверсій (CRO) на основі машинного навчання. Детально розглядаються існуючі системи CRO, зокрема їх функціонал та ефективність. В статті надається огляд різних методів, які вже використовуються в CRO системах, таких як A/B-тестування, веб-аналітика та персоналізація контенту. Окрема увага приділяється впровадженню методів машинного навчання в сферу CRO. Зазначаються переваги використання ML, такі як здатність аналізувати великі обсяги даних, швидкість прийняття рішень та автоматизація процесів. Подано конкретний план впровадження ML в систему CRO, включаючи використання алгоритмів для прогнозування змін у конверсіях, ідентифікації патернів користувачів та оптимізації контенту. Стаття висвітлює важливість розвитку та сучасності в галузі CRO, а також вказує на потенційні переваги використання машинного навчання для підвищення ефективності оптимізації конверсій. Мета роботи полягає у вдосконаленні існуючих методів CRO шляхом використання методів машинного навчання для точнішого прогнозування поведінки користувачів та ефективнішої персоналізації контенту. Методологія дослідження базується на аналізі великих даних, використанні нейронних мереж та кластерного аналізу. Зокрема, застосовано метод кластерного аналізу для групування текстових описів товарів та рекомендаційна система на основі алгоритму колаборативної фільтрації реалізованому глибокою нейронною мережею. Наукова новизна полягає у використанні машинного навчання для адаптивної рекомендаційної та пошукової системи на основі нейронних мереж та кластерного аналізу. Висновком є значний потенціал використання машинного навчання у сфері CRO, демонструючи, що впровадження глибоких нейронних мереж та алгоритмів кластерного аналізу можуть бути ефективними у прогнозуванні конверсій та персоналізації контенту.

Посилання

A/B Testing: A Systematic Literature Review / Federico Quin та ін. 2023. URL: https://arxiv.org/pdf/2308.04929.pdf (дата звернення 19.02.2024).

Digital Marketing Strategy to Increase Sales Conversion on E-commerce Platforms. Yudiyanto Joko Purnomo. 2023. URL: https://doi.org/10.61100/adman.v1i2.23 (дата звернення 20.02.2024).

Predictive Analytics and Machine Learning in Direct Marketing for Anticipating Bank Term Deposit Subscriptions / A. M. Zak та ін. 2024. URL: http://surl.li/rxrue (дата звернення: 26.02.2024).

P. D. K. Analysis of Neural Network Based Language Modeling. March 2020. 2020. Т. 2, № 1. С. 53–63. URL: http://surl.li/ryndd (дата звернення: 25.03.2024).

Rajihy, Y., Nermend, K. and Alsakaa, A. (2017). Back-propagation artificial neural networks in stock market forecasting. An application to the Warsaw Stock Exchange WIG20, AESTIMATIO, The IEB International Journal of Finance, 15, pp. 88-99. doi: 10.5605/IEB.15.5. URL: http://surl.li/rxruo (дата звернення: 26.02.2024).

A/B-тестування: що це таке та як проводити спліт-тест. Блог хостера HOSTiQ.ua. URL: http://surl.li/rxrwh (дата звернення: 04.03.2024).

Preston J. digital marketing institute. URL: http://surl.li/rxrvb (дата звернення: 20.03.2024).

Носенко Ю. Knewton analytical review as a platform for personalization of learning content. Information Technologies in Education. 2020. № 44. С. 65–76. URL: https://doi.org/10.14308/ite000727 (дата звернення: 25.03.2024).

Recommender Systems Based on Collaborative Filtering Using Review Texts–A Survey / M. Srifi та ін. 2020. URL: https://doi.org/10.3390/info11060317 (дата звернення: 20.02.2024).

Amazon – Ratings (Beauty Products). Kaggle: Your Machine Learning and Data Science Community. URL: http://surl.li/rxrvk (дата звернення: 19.02.2024).

Орєхова І. В. _Дослідження методів вирішення проблеми холодного старту в проектах побудови рекомендаційних систем. URL: http://surl.li/rxrwp (дата звернення: 13.03.2024).

Home Depot Product Datasets. URL: http://surl.li/rxrwy (дата звернення: 21.02.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-12