ARCHVIZ ДОДАТОК НА ОСНОВІ UNREAL ENGINE ПРИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ВІРТУАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ

Автор(и)

  • Леонід МЕЩЕРЯКОВ Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-9579-1970
  • Михайло АЛЕКСЄЄВ Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0001-8726-7469
  • Микола КУВАЄВ Інститут транспортних систем і технологій НАН України https://orcid.org/0000-0002-8560-5433
  • Михайло ПІМАХОВ Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

DOI:

https://doi.org/10.32782/IT/2024-3-12

Ключові слова:

віртуальний реалізм, інтерактивне, ArchViz, Unreal Engine, Blueprint, Niagara, ігровий рушій, архітектурна візуалізація

Анотація

Функціонально ігрові рушії, що є основою відеоігор, можливо використовувати і для формування віртуальних середовищ. Особливо це важливо при створенні фотореалістичних демонстрацій та презентацій різних інформаційних продуктів, які повністю занурюють користувачів в такий віртуальний простір, що дозволяє збільшити відчуття присутності в реальному фізичному просторі. Програмно ці процедури можливо реалізувати в проектах ґрунтуючись на архітектурної візуалізації. Метою роботи є представлення процесу практичної реалізації створення додатку віртуального середовища архітектурної візуалізації аудиторії університету за допомогою системи програмування Blueprint. Методологія забезпечення рішення архітектурної візуалізації складається в застосуванні розробки інтерактивного додатку ArchViz, що дозволяє досліджувати створену віртуальну аудиторію із можливістю широкої інтерактивної взаємодії з всіма основними її складовими елементами. Варто зазначити, що при розробці використано лише візуальне програмування Blueprint, що прискорює формування подібного додатку через можливість відображення наочно логіки взаємодій структурних елементів, і що також ніяк не впливає в цілому на оптимізацію проекту. Наукова новизна запропонованих рішень визначається тим, що завдяки використанню передових можливостей Unreal Engine, таких як система динамічного освітлення, глобальне освітлення в реальному часі та можливості високоточного рендерингу, додаток ArchViz досягає нового підвищеного рівня реалістичності та інтерактивності візуалізації віртуального середовища. Висновки. Розроблений інтерактивний ArchViz-додаток, може успішно використовуватись при проектуванні приміщень, так як має привабливу фотореалістичну комп’ютерну графіку та містить в собі інтерактивні можливості взаємодії з оточенням. Даний приклад Arch-Viz додатку може вплинути на проектування приміщення в цілому та створити попит на білдингові компанії, що використовують подібні програмні рішення через отримані враження користувача на етапі, коли реальне приміщення ще не існує.

Посилання

Ultra Dynamic Sky – Product Video + Quick Start (UE5 Version): https://youtu.be/b52npy-XUdQ

Навчальний посібник з Unreal Engine 5 для початківців – початковий курс UE5: https://youtu.be/kzMkzmduqI

Unreal Engine 5 Import A Scene By Datasmith From 3DS Max 2022.2: https://youtu.be/kSDDetL3bYg

Master Material Basics! Unreal 5 (Must KNOW workflow!): https://youtu.be/tT0ANO5sXso

Material Parameter Collection | 5-Minute Materials [UE5]: https://youtu.be/J2Qf5v9_uSY

How to convert placed actors/meshes into blueprints UE5: https://youtu.be/MSYki36PJh8

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-06