МУНІЦИПАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІСТА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33287/102058

Ключові слова:

публічне управління, муніципальний брендинг, органи місцевого самоврядування, конструювання бренду міста, громада міста, конкурентні переваги, стратегія брендингу

Анотація

Досліджується зміст і сутність інструменту муніципального брендингу як управлінськоУ концепціУ представлення потенціалу міста з його найбільш привабливих та конкурентних сторін. Розкривається зміст основних етапів розробки й запровадження стратегіУ муніципального брендингу. Описуються п'ять головних параметрів ідентичності міст, які необхідно включати та розвивати в межах національноУ бренд-ідентичності УкраУни: соціальний, історичний, економічний, культурний, людський капітал.

Посилання

Полішко Г. Г. Національний брендинг у глобальній економічній системі: дис. … канд. екон. наук: 08.00.02. Дніпро, 2016. 238 с.

Смирнова Т. А., Приварникова І. Ю. Формування бренда міста як інноваційний шлях підвищення його привабливості для туризму. Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Сер. «Менеджмент інновацій». 2015. № 5. С. 93 – 100.

Barnes, S. J., Mattsson, J., & Sorensen, F. (2014). Destination brand experience and visitor behavior: Testing a scale in the tourism context. Annual Tourism Research, 48, 121 – 139.

Bose, S., Roy, S., Alwi, S., & Nguyen, B. (2018). Measuring customer-based place brand equity (CBPBE) from a public diplomacy perspective: Evidence from West Bengal. Journal of Business Research, 116, 734 – 744. Retrieved from https://portal.findresearcher.sdu.dk/en/ publications/measuring-customer-based-place-brand-equity-cbpbe-from-a-public-d.

Botschen, G., Promberger, K., & Bernhart, J. (2017). Brand-driven identity development of places. Journal of Place Management Development, 10, 152 – 172.

Brakus, J. J., Schmitt, B. H., & Zarantonello, L. (2009). Brand experience: what is it? How is it measured? Does it affect loyalty? Journal of Marketing, 73, 52 – 68.

Braun, E., Kavaratzis, M., & Zenker, S. (2013). My city – my brand: the different roles of residents in place branding. Journal of Place Management Development, 6, 18 – 28.

Coelho, A., Sampaio, A., & Rodrigues, P. (2019, November). The Influence of Brand

Experience in City Marketing. In Alvaro Rocha, Jose Luis Reis, Marc K. Peter, & Zorica Bogdanovic (Eds.), Marketing and Smart Technologies. Conference proceedings (pp. 242 – 252). Retrieved from https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-981-15-1564-4_23.

Green, A., Grace, D., Perkins, H., & Green, D. (2016). City branding research and practice: An integrative review. Journal of Brand Management, 23, 252 – 272.

Lee, Y. J., & Han, E. K. (2010). An exploratory study for development of a city reputation scale: Focusing on stakeholder relationships. Advertisement Research, 87, 392 – 415.

Muinonen, L. Е., & Kumar, A. (2017). Building City Brand through Social Media: The Effect of Social Media Brand Community on Brand Image. In Ahmet Bayraktar, & Can Uslay (Eds.), Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction (pp. 181 – 201). Retrieved from https://www.igi-global.com/chapter/building-city-brand-through-social- media/163017.

Rehmet, J., & Dinnie, K. (2013). Citizen brand ambassadors: Motivations and perceived effects. Journal of Distinctive Marketing Management, 2, 31 – 38.

Ritchie, J. R., & Hudson, S. (2009). Understanding and meeting the challenges of consumer/ tourist experience research. International Journal of Tourism Research, 11, 111 – 126.

Soo, K. B. & Na, J.-H. (2016). А Study on the Influence of City Attributes on Revisit Intention: The Mechanism Test of City Brand Personality. Journal on Production Research, 34, 9 – 15.

Tugulea, O. (2017). City Brand Personality – Relations with Dimensions and Dimensions Inter-Relations. Sustainability, 9, 22 – 43.

Yu, E., & Kim, J. (2020). The Relationship between Self-City Brand Connection, City Brand Experience, and City Brand Ambassadors. Sustainability, 12, 1–13. Retrieved from https://econpapers.repec.org/article/gamjsusta/v_3a12_3ay_3a2020_3ai_3a3_3ap_3a982-_3ad_3a314306.htm.

Zenker, S., & Beckmann, S. C. (2013). Measuring brand image effects of flagship projects for place brands: The case of Hamburg. Journal of Brand Management, 20, 642 – 655.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-21

Номер

Розділ

МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ