ПРОГРАМУВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ ТА ЛОГІКИ НА СЦЕНІ ВІРТУАЛЬНОЇ АУДИТОРІЇ В СЕРЕДОВИЩІ ARCHVIZ

Автор(и)

  • Леонід МЕЩЕРЯКОВ Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-9579-1970
  • Наталія УЛАНОВА Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0001-8460-5266
  • Віра ПРИХОДЬКО Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-5669-5927
  • Михайло ПІМАХОВ Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

DOI:

https://doi.org/10.32782/IT/2024-3-13

Ключові слова:

віртуальний реалізм, ArchViz, Blueprint, Niagara

Анотація

Область застосування віртуальних моделей кінцевого продукту має в майбутнім великий потенціал для представлення споживачам. Пропонуючи інтерактивне дослідження простору віртуальної аудиторії, користувачі можуть взаємодіяти з різними елементами середовища та маніпулювати ними, отримуючи глибше розуміння простору та його потенційного використання. Метою роботи є представлення процесу практичної реалізації створення додатку віртуального середовища архітектурної візуалізації аудиторії університету за допомогою системи програмування Blueprint. Методологія забезпечення застосування розробки інтерактивного додатку ArchViz, що дозволяє досліджувати створену віртуальну аудиторію із можливістю інтерактивної взаємодії з всіма основними її елементами. Наукова новизна запропонованих рішень визначається тим, що завдяки використанню передових можливостей Unreal Engine 5, таких як система динамічного освітлення, глобальне освітлення в реальному часі та можливості високоточного рендерингу, додаток ArchViz досягає нового підвищеного рівня реалістичності та інтерактивності візуалізації віртуального середовища. Висновки. Практична цінність дослідження полягає в можливості через віртуальні моделі здійснити всебічний огляд варіантів дизайну приміщень без необхідності фізичної реконструкції або присутності в реальному просторі.

Посилання

Ultra Dynamic Sky – Product Video + Quick Start (UE5 Version): https://youtu.be/b52npy-XUdQ

Навчальний посібник з Unreal Engine 5 для початківців – початковий курс UE5: https://youtu.be/kzMkzmduqI

Unreal Engine 5 Import A Scene By Datasmith From 3DS Max 2022.2: https://youtu.be/kSDDetL3bYg

Master Material Basics! Unreal 5 (Must KNOW workflow!): https://youtu.be/tT0ANO5sXso

Material Parameter Collection | 5-Minute Materials [UE5]: https://youtu.be/J2Qf5v9_uSY

How to convert placed actors/meshes into blueprints UE5: https://youtu.be/MSYki36PJh8

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-06