PROFESSIONAL TRAINING OF PUBLIC SERVANTS AS A CONDITION OF REALIZATION OF PROFESSIONAL PROJECT
DOI:
https://doi.org/10.33287/102073Keywords:
public service, modernization, professional training, public servants, professional project.Abstract
The purpose of the study is to substantiate the need to support the system of professional training of public servants as a necessary condition for the modernization of public service. The methodological basis of the work is a socio-cultural approach in combination with the methods of sociological diagnostics – questionnaires and observation. Substantiated conditions for the implementation of the professional project of civil servants in Ukraine. It is emphasized that maintaining an integrated system of vocational training has significant advantages, such as: ensuring the appropriate level and quality of educational programs, the formation of vocational education and research environment, taking into account the educational needs of public servants. Application of research results: Emphasis is placed on the need to amend the Concept of reforming the system of professional training of civil servants, heads of local state administrations, their first deputies and deputies, local government officials and deputies of local councils to preserve the priority of the National Academy of Public Administration and its regional institutes. Іn the integrated system of professional training of public servants. It is proved that the integral implementation of the professional project of public servants is possible only if the system of elite education is preserved.
References
Акімов О. О. Концепт системогенезу професійної діяльності державних службовців. Інвестиціі": практика та досвід. 2018. № 23. С. 133 – 138. doi: 10.32702/2306- 6814.2018.23.133.
Акімов О. О. Соціально-психологічний складник у системогенезі професійної діяльності державних службовців. Публічне адміністрування: теорія та практика. 2018. Вип. 2(20). URL: http://www.dridu.dp.ua/zbirnik/2018-02(20)/14.pdf.
Акімов О. О. Функціональні чинники системогенезу професійної діяльності державних службовців. Інвестиціі": практика та досвід. 2018. № 24. С. 68 – 74. http:// www.investplan.com.ua/pdf/24_2018/14.pdf.
Ващенко К. О. Професійна підготовка державних службовців: теорія, методологія, практика: монографія. Івано-Франківськ: Місто НВ, 2017. 416 с.
Гаврильців М. Т., Лукьянова Г. Ю. Правовий статус публічних службовців та перспективи його модернізації в Україні. Право і суспільство. 2019. № 3. doi: 10.32842/ 2078-3736-2019-3-1-1.
Гончарук Н. Т. Напрямки реформування та модернізації публічної служби в Україні // Публічна служба. Дніпро : Грані, 2018. С. 334 – 344.
Гончарук Н. Т. Прудиус Л. В. Модернізація державної служби на сучасному етапі її розвитку. Право та державне управління. 2017. Т. 2, № 4(29). С. 191 – 198.
Гончарук Н. Т. Прудиус Л. В. Модернізація державної служби та управління людськими ресурсами в Україні. Аспекти публічного управління. 2018. Т. 6. № 1 – 2. С. 42 – 51.
Григор'єва С. М. Першочергові кроки з модернізації системи професійної підготовки державних службовців в Україні. Публічне адміністрування та національна безпека. 2019. № 5. doi: 10.25313/2617-572X-2019-5-5257.
Громова О. В., Крихтіна Ю. О. Теоретико-практичні аспекти модернізації системи державної служби. Theory and Practice of Public Administration. 2018. № 4(63). URL: http:/ /www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/tpdu/2018-4/doc/1/1_5.pdf
Деякі питання реформування державного управління України: розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 черв. 2016 р. № 474-р (Стратегія реформування державного управління України на період до 2021 року). URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/474-2016-%D1%80#Text.
Діденко Н. Європейський досвід підготовки державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування до професійної діяльності в нестандартних ситуаціях // Публічна служба в модерній державі: матеріали наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю державної служби України, Київ, 13 черв. 2018 р. / за заг. ред. Р. В. Войтович, П. В. Ворони. Київ: ІПК ДСЗУ, 2018. 270 с. URL: http://ipk.edu.ua/library/ vid-period/Збірник.pdf.
Звіт про результати визначення загальних потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих держадміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування на 2020 – 2022 роки. URL: https:// nads.gov.ua/storage/app/sites/5/DIYALNIST/PROFF%20NAVCHANJA/zvit%20pro% 20rezultati%20viznach%20potreb/zvit-pro-rezultati-viznsch-potreb.pdf.
Ильин В. И. Социальное неравенство. 2000. Москва: Ин-т социологии РАН. 280 с.
Ионин Л. Г. Социология культурь. Москва: Логос, 1996. 280 с.
Линдюк О. А. Концептуальні засади модернізації державної служби України в умовах глобалізації. Вісник Нац. ун-ту цивіл. захисту. 2016. № 2. С.206 – 212.
Линдюк О. А. Модель оцінювання ефективності модернізації державної служби. Аспекти державного управління. 2016. № 4. С. 118 – 122.
Линдюк О. А. Теорія та практика модернізації державної служби України в умовах глобалізації: монографія. Київ: НАДУ, 2016. 316 с. 19. Мельников О. Ф. Парадигми фахової підготовки державних службовців: монографія. Харків: Магістр, 2007. 423 с.
Онуфрієнко О. В. Розвиток європейської публічної служби: від модернізації до постмодернізації. Аспекти державного управління. 2016. № 4(9 – 10). С. 78 – 90.
Онуфрієнко О. В. Cучасна доктринально-концептуальна основа модернізації публічного управління та державної служби України: веберівська бюрократія, нове публічне управління, електронне врядування. Аспекти державного управління. 2018. № 6(5). С. 59 – 73. 22. Пєров А. Правові засади професійного навчання державних службовців України. Вісн. Нац. ун-ту «Пьвів. політехніка». Сер. «Юрид. науки». 2019. Вип. 22. С. 163 – 168.
Поліщук І. В. Механізми забезпечення розвитку професійного потенціалу державних службовців в Україні: автореф. дис канд. наук з держ. упр.: 25.00.02. Київ, 2018. 20 с.
Проблеми реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні: монографія / авт. кол.: Т. Е. Василевська, І. Г. Сурай, О. І. Васильєва та ін.; за заг. ред. Т. Е. Василевської. Київ: НАДУ, 2018. 256 с.
Про схвалення Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих держадміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад: розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 груд. 2017 р. № 974. URL: https:// www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennya-koncepciy.
Професійне навчання. Національне агентство України України з питань державної служби. URL: https://nads.gov.ua/diyalnist/profesijne-navchannya.
Реформування професійного навчання державних службовців в Україні: проблеми та перспективи: монографія / [С. М. Серьогін, Є. І. Бородін, Н. А. Липовська та ін.]. Київ: НАДУ, 2013. 112 с.
Сурай І. Г., Григор'єва С. М. Стандартизація професійної підготовки державних службовців України на основі компетентнісного підходу. Аспекти публічного управління. 2018. Т. 6. № 11 – 12. С. 93 – 101.
Burr, V. (1995). An Introduction to Social Construсtionism. London. New York: Routledge.
Collins, R. (1990). Market Closure and the Conflict Theory of the Professions. In M. Burrage & R. Torstenahl (Eds.), Professions in Theory and History. London: Sage.
Cooper, D., Lowe, A., Puxty, A., Robson, K., & Willmott, H. (1998). Regulating the U.K. Accountancy Profession: Episodes in the Relation Between the Profession and the State. In Paper presented at Economic and Social Research Council Conference on Corporatism at the Policy Studies Institute. London.
Freidson, E. (1994). Professionalism Reborn. Cambridge: Polity Press.
Larson, M. (1977). The Rise of Professionalism: a Sociological Analysis. Berkeley, London: University of California Press.
Parkin, F. (Ed.). (1974). The Social Analysis of the Class Structure. London: Tavistock Publications.